top of page

En Değerli Gayrimenkul Parçası: MARKA

Güncelleme tarihi: 15 Eyl 2020

Markanın duyduğum en iyi tanımı şöyle; dünyadaki en değerli gayrimenkul parçasıdır: insan zihninin bir köşesidir.

Markalar, modern marka ve markalama konsepti ortaya çıkmadan çok önce de mevcuttu. Düşünsenize tarih boyunca imparatorlukların ve ulus devletlerin hem rakipleri hem de kendi nüfusları üzerinde etkilerini arttırmak için güç gösterisine bulunduklarında marka davranışı sergilediklerini söylemek mümkün. Nasıl mı? Bir ulusun bayrağı, sempatizanlarını birleştirmenin ve gurur duymalarını sağlamalarının bir aracı ve bu bakımdan bir marka sembolüydü. Birleşik Krallık bayrağına bir bakın. Sadece iyi bir tasarım olmakla kalmaz, aynı zamanda dört ulusun bir araya gelişinin hikayesini de içerir. Bir ulusun bayrağını bir logo olarak düşünebilirsiniz. Bunu bir Audi logosuna benzetmek de mümkün. Her Audi’nin kaportasında yer alan dört halka bu şirketi meydana getirmek üzere birleşen dört firmayı temsil etmektedir.

Geçmişten bugüne geldiğimizde bugün kuşkusuz marka çağında yaşıyoruz. Dijital ve teknolojiyle beraber hızlı gelişen rekabetler ve rakipler dünyasında, öncü olabilmek için adımlarımızı doğru bir şekilde atmak gerekir. Markalar doğru, akıllı ve titizlikle yönetilmezlerse, yatırımlarının karşılığını alamadıkları gibi maalesef yok olmaları da kaçınılmaz bir sondur.

Markanıza yapacağınız en değerli ve önemli yatırımın bilgi olduğu net bir şekilde gözlemlenmekte. Başarılı markalar yaratabilmek yada markanızın başarı sürdürülebilirliğini sağlamak için sizi brandAD Marka Yönetim Mentorluğu ile tanıştıralım. Değişen ve gelişen pazarlama dinamikleri içerisinde markanıza rekabet avantajı sağlamak, markanızın stratejik yönetim süreçlerini ve dinamiklerini doğru konumlandırarak Love Mark olmak istiyorsanız doğru yazıyı okuyorsunuz.



 
 
 

Yorumlar


bottom of page